Miten saada LEI-tunnus Suomessa?
Kuten nimestä käy ilmi, oikeushenkilötunnus (Legal Entity Identifier, LEI) vaaditaan kaikilta oikeushenkilöiltä, jotka suorittavat säännöllisesti rahoitustapahtumia. LEI-tunnuksen hankkiminen on yksinkertaista, kun valitaan sopiva rekisteröintipalvelujen tarjoaja ja täytetään hakemus. Tämän jälkeen palveluntarjoaja validoi tietosi ja antaa sinulle LEI-numeron.
Miten saada LEI-numero?
Oikeushenkilötunnuksen (LEI) rekisteröinti on yksinkertainen prosessi. Se koostuu sopivan palveluntarjoajan valitsemisesta ja hakemuslomakkeen täyttämisestä. Tämän jälkeen palveluntarjoaja tarkistaa antamasi tiedot ja ilmoittaa sinulle LEI-numeron/koodin.
Kuka myöntää LEI-numerot?
Paikalliset palveluntarjoajat vastaavat LEI-tunnusten myöntämisestä. Seuraavaksi Global Legal Entity Foundation (GLEIF) otti käyttöön rekisteröintiagentit. Rekisteröintivirkailija toimii yhteistyössä LOU:iden kanssa ja auttaa sinua LEI-tunnuksen saamisessa.
RA:n menestys riippuu sen kyvystä yksinkertaistaa LEI-tunnuksen rekisteröinti- ja uusimisprosessia.
LEI-tunnuksen myöntämisestä ja ylläpidosta perittävät maksut ovat täysin LOU:n tai RA:n vastuulla.
LEI Rekisteri on virallinen RA. Olemme onnistuneet luomaan uskollisen asiakaskunnan tekemällä LEI-rekisteröintiprosessista yksinkertaisen, automatisoidun, nopean ja edullisen. LEI Rekisteri on onnistunut säilyttämään markkinoiden alhaisimmat hinnat. Kaikki tämä samalla, kun pidämme yllä 7 päivää viikossa toimivaa asiakastukea paikallisilla kielillä ympäri maailmaa.
LEI-tunnuksen rekisteröintiprosessi
1. Aloita täyttämällä hakemuslomake. LEI-rekisteri on luonut erittäin tehokkaan järjestelmän, jossa yritystiedot täytetään automaattisesti. Hakemuksen täyttämiseen ei pitäisi kulua yli 2 minuuttia.
2. Liitä tarvittaessa mukaan lisäasiakirjoja. Tämä on tarpeen vain, jos nimeäsi ei ole merkitty paikalliseen kaupparekisteriin tai jos sinun on todistettava suhteesi emoyhtiöön.
3. LEI-rekisterillä on alennuksia saatavilla monivuotisille rekisteröinneille ja automaattisille uusinnoille.
4. Valitse maksuvaihtoehto
5. Saat vahvistuksen LEI-koodistasi muutaman tunnin kuluessa. Seuraa tilaustasi täällä.
Miten LEI Rekisterin hinnat ovat niin edullisia?
LEI-Register on virallinen rekisteröintiagentti – olemme auttaneet oikeushenkilöitä hakemaan uusia LEI-koodeja tai siirtämään ja uusimaan olemassa olevia LEI-koodeja vuoden 2018 alusta lähtien. Olemme menestyksekkäästi pyrkineet tekemään LEI-rekisteröintiprosessista yksinkertaisen, automatisoidun, nopean ja edullisen. Me LEI-rekisterissä pidämme voittomarginaalimme alhaisina ja uskomme pitkäaikaisten liikesuhteiden rakentamiseen.
LEI Rekisteri on rakentanut uskollisen asiakaskunnan tarjoamalla markkinoiden alhaisimmat hinnat ja pitämällä samalla aktiivista 7 päivää viikossa tapahtuvaa asiakastukea paikallisella kielellä 35 maassa.
Validoimme rekisteröintitietosi yhteistyössä GLEIF-akkreditoidun kumppanimme LOU RapidLEI:n (Ubisecure Oy) kanssa.